24 Ocak 2017 Salı

SIRADIŞI AMA YARATICI BİR HİKAYE : ÇİFTÇİ VE OĞLU

SIRADIŞI AMA YARATICI BİR HİKAYE : ÇİFTÇİ VE OĞLU


Nebraska’da yaşlı bir çiftçi tarlasına patates ekmek ister. Ancak tarlaya patates ekmek için tarlasını sürmesi gerekmektedir. Fakat çiftçi tek başına ve yaşlı olduğu için bu imkansızdır.
Çiftçinin David adın da tek bir oğlu vardır. Çiftçiye bir tek o yardım edebilirdi ancak o da cezaevindedir.

Çiftçi mahçup bir şekilde oğluna mektup yazar ve durumunu şöyle izah eder;
Sevgili David,
Patates tarlamı belleyemeyeceğimden kendimi çok kötü hissediyorum. Tarlayı kazmak için oldukça yağlanmış sayılırım. Burada olsan bütün derdim bitecekti. Biliyorum ki sen tarlayı benim için hallederdin.
Sevgiler Baban…
Birkaç gün sonra cezaevindeki oğlundan yaşlı çiftçiye bir mektup gelir. Mektup ta;
Babacığım,
Allah aşkına tarlayı kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.
Sevgiler oğlun David…
Ertesi gün sabaha karşı FBI ve yerel polis çiftçinin tarlasına gelir ve tüm tarlayı kazarlar. Daha sonra yaşlı adam dan özür dileyerek oradan ayrılırlar. Aynı gün yaşlı adama oğlundan bir mektup daha gelir.
Babacığım;
Şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım.

Sevgiler David…