4 Ekim 2017 Çarşamba

Donanım Arşivi İşaret Dili İle Yayın Yapacak


Abdullah Hacıgül yaptığı açıklamada;

Değerli Dostlar bu projemi bu anlatacağım şeyi tahminimce çalacaklar ama anlatmam ve sizlerden yardım istemem gerekli. Benim kendisinden gurur ve onur duyduğum dünyalar yakışıklısı "işitme engelli" bir kardeşim var ismi Taha.
Kendisi benim videolarımı izliyor ve işitme engelli çok arkadaşı var, arkadaşları bana hep şunu söylüyor "çok izleniyor ve çok seviliyorsun ama biz seni anlamıyoruz" ve ben 1 yıldır içimde sakladığım bir projeyi artık hayata geçirmek istiyorum.
Bir yan kanal açıp "Donanım Arşivi"nin en popüler videolarını "İşaret Dili" ile dublaj yapıp orada yayınlamak istiyorum. amacım kesinlikle para değil kanalın reklam kazanımlarını bile açmayacağım. Sadece bu kardeşlerimize hizmet etmek istiyorum.